مشاهير

الرائد رامي اسامه

بكل فخر وامتنان…

نوجّه أسمى آيات الشكر والتقدير للرائد *رامي بيه أسامة* – رئيس مباحث مركز شرطة الشواشنة بمحافظة الفيوم،

 

لأنه مش بس ضابط أمن… ده *ضابط برتبة إنسان*.

جمع بين الحزم والرحمة، وبين قوة القانون ودفء الإنسانية.

 

تواجده المستمر في الشارع، حرصه على أمن المواطنين، وسرعته في ضبط الخارجين عن القانون…

كلها مواقف بتتكلم عن *ضمير صاحي وقلب بيعرف يعني إيه خدمة وطنية حقيقية.*

 

تحية تقدير من القلب،

ودعاء دائم أن يوفقك الله ويعينك ويزيدك تألقاً في عملك الشريف.

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى